Bilgiganten Mitsubishi dro til Ski for å lage motivasjonsfilm - Ronny fikk besøk fra Japan

ON LOCATION: Ronny Sigde (i midten) fikk besøk fra Japan i hagen sin i Ski i forrige uke. Bilgiganten Mitsubishi spilte inn en reklamefilm de skal bruke internasjonalt - i Ski.

ON LOCATION: Ronny Sigde (i midten) fikk besøk fra Japan i hagen sin i Ski i forrige uke. Bilgiganten Mitsubishi spilte inn en reklamefilm de skal bruke internasjonalt - i Ski. Foto:

Artikkelen er over 1 år gammel

Brannmester og brytetrener Ronny Sigde kan notere en ny tittel på lista: Deltager i motivasjonsfilm for den japanske bilprodusenten Mitsubishi.

DEL

SKI: For litt siden investerte Ronny Sigde i en ny Mitsubishi Outlander. Like etter kom henvendelsen fra Mitsubishi Norge.

– Mitsubishi Japan valgte ut tre land i Europa til reklamefilming, så jeg ble kontaktet av Mitsubishi Norge der de lurte på om jeg kunne stille til intervju og reklamefilming med den nye Outlanderen jeg kjøpte for en måned siden.

– Det kom ei dame fra Oslo hit til Ski sammen med tre herrer fra Japan, og vi lagde flere settinger her i hagen og noen rundt i distriktet med bilen, forteller Ronny Sigde.

De tre herrene var fra et reklamebyrå som Mitsubishi Motors Corporation engasjerte i forbindelse med innspillingen.

RONNY OG BILEN: Ronny Sigde fra Ski stilte velvillig opp da Mitsubishi Norge spurte omhan ville være med på filminnspilling.

RONNY OG BILEN: Ronny Sigde fra Ski stilte velvillig opp da Mitsubishi Norge spurte omhan ville være med på filminnspilling. Foto:

Skal brukes internasjonalt

Markedskonsulent i Mitsubishi Norge, Vibeke Kletteli, forklarer at Sigde og flere skal brukes i en reklamefilm for den japanske bilgiganten.

– Bakgrunnen for besøket i Norge er at det skal lages en intern motivasjonsfilm for Mitsubishi Motors Corporation internasjonalt. I den forbindelse ønsket vi å komme i kontakt med fornøyde norske kunder.

LES OGSÅ: Ronny Sigde om den knallharde oppveksten og hvordan den har preget han

– Norge er et bra land for Mitsubishi og vi synes det er veldig hyggelig med lokal PR for merket i området, kommenterer Kletteli.

I tillegg til Norge, ble det filmet i England og Nederland. Motivasjonsfilmen vil bli ferdigstilt på nyåret.

Artikkeltags