Annonsørinnhold i samarbeid med

Hva er dette?

 
 

Er du den de søker?

Salgssjef Kariann Westgaard og teamet hennes i Moss og Follo tilbyr en av områdets mest spennende salgsjobber.

Annonsørinnhold i samarbeid med

Som medierådgiver i fast stilling i Moss Avis blir du en uunnværlig hjelper for kundene i porteføljen din.

– Vi ser etter en person som er dyktig på salg og kundeoppfølging. Din oppgave blir å skreddersy annonseløsninger for å få kunden til å nå sine mål, forteller konstituert salgssjef i Moss/Follo, Kariann Westgaard.

Som medierådgiver blir du en del av et lokalteam som har hovedsete i Moss Avis. Du vil få en egen kundeportefølje, som du også vil ha ansvar for å utvide. 

– Personen vi leter etter er ambisiøs, raus og offensiv. Å gi kundene god oppfølging er viktig for deg. Du må trives med å jobbe med korte tidsfrister, men også å jobbe langsiktig med prosjekter. 

Det er en fordel med utdanning innen salg og markedsføring, eller relevant arbeidserfaring.

Er du personen de søker etter? Sjekk ut stillingsannonsen og søk her!

DINE FREMTIDIGE KOLLEGAER? Den nye medierådgiveren kan nyte godt av et faglig sterkt og inspirerende miljø, i lyse og trivelige lokaler midt i Moss sentrum.

Dette ser de etter

Porteføljens geografiske nedslagsfelt er hele Follo og Moss, som dekker Moss Avis, Østlandets Blad, Ås Avis, Vestby Avis, Enebakk Avis, Akershus Amtstidende og Nordstrands Blad. Å ha sertifikat og disponere egen bil er nødvendig.

– Her blir tar man del av et inspirerende, hektisk og kreativt miljø med mange muligheter. I tillegg kommer man i tett kontakt med lokalt næringsliv, sier Westgaard og legger til:

– Det er utvilsomt blant områdets mest spennende salgsjobber.

 

Papiravis, innholdsmarkedsføring og Google-samarbeid

Lokalavisene i Follo og Moss er viktige annonsekanaler for lokale og nasjonale kunder, men Westgaard understreker at jobben består av mer enn å bare selge annonseplasser. Å se muligheter på tvers av kanalene er viktig.

– Vi jobber i et medielandskap som har utvidet seg kraftig. Før hadde vi papiravisen, men nå tilbyr vi en rekke digitale muligheter for kundene våre, påpeker hun.

Som medierådgiver vil du boltre deg i muligheter, alt fra papiravis og nettbannere, til innholdsmarkedsføring, programmatisk og Facebook-annonsering.

Med Google som leverandør av annonseteknologi, blir også alle som jobber i regionen Google-sertifisert.

– At vi har alle muligheter innenfor annonsering er en stor fordel både for medierådgiver og kunde, slår Westgaard fast.

TETT KONTAKT I REGIONEN: Regionteamet samles månedlig til kompetanseheving, og slik som her på det årlige kick-off'et.

Selvstendig, men del av et større team

Selv om man jobber selvstendig i rollen som medierådgiver, vil du være del av et lokalteam på seks personer.

– Det er en inspirerende gjeng å jobbe med. Vårt mål er å være best, forteller salgssjefen.

I tillegg blir medierådgiveren en del av en sammensveiset region med 41 ansatte fordelt på 12 aviser fra Halden til Nordstrand.

– I regionen har vi egne spisskompetanser innenfor adops og innholdsmarkedsføring, som vil være viktige støttefunksjoner for den nye medierådgiveren, forteller Westgaard.

Dessuten møtes regionen månedlig for kompetanseheving og temamøter.

Søknadsfrist 1. februar. Trykk her for å søke.

For nærmere opplysninger om stillingen, kontakt: 

Salgssjef Kariann Westgaard på tlf. 902 70 024 eller kariann.westgaard@amedia.no

Salgsdirektør Heidi Bakken Lundberg på tlf.928 40 914 eller heidi.lundberg@f-b.no.

Del artikkelen på Facebook